piątek, 12 sierpnia 2016

Poczuj lato book tag!

Hej! Witajcie zbłąkani przybysze i gorliwi książkoholicy! Tutaj Maryśka - czytelniczka z pasją i fangirlową głową wypełnioną pomysłami. I właśnie wpadła na pomysł założenia bloga - o książkach, podróżach i jedzeniu :)

Na początek przedstawię wam Tag - poczuj lato book tag! Jako, że mamy teraz tą porę roku, a szczęśliwi uczniowie mają wakacje zdecydowałam się na niego na sam początek :)

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje

Zaplanowałam sobie, że pochłonę serię Szklany Tron :) Pierwszy tom już za mną, kolejne dwa w kolejce. Te małe grubaski z pięknymi okładkami zasługują na uwagę!

A do tego cudowna fabuła! Pałac, intrygi i walki. Do tego flaki i krwawe opisy… To jest to co tygryski lubią najbardziej!


  2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Druga część Księżniczki Blue Jeans’a – „Nie uśmiechaj się, bo się zakocham”. Uwielbiam wszystkie powieści tego autora. Mimo, że akcja dzieje się w roku szkolnym to książka jest lekka i bardzo przyjemna. Uwielbiam, a wam polecam!

3. Twój plażowy must have


„Bez końca” Martyna Bedforda. Wakacyjne wspomnienia z greckiej wyspy z tragedią w tle. Intrygująca, wciągająca i zapadająca w pamięć. Do tego jeszcze zauroczenie i letnia miłość.

4. Książka z okładką, która kojarzy się z wakacjami.

Zdecydowanie „Byliśmy łgarzami” E. Lockhart. Cudowna książka z piękną okładką. Woda i wesołe nastolatki. A do tego książka to majstersztyk!

 5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.

„Prawie jak gwiazda rocka” Matthew Quicka. Optymistyczna powieść, którą kocham! Uśmiech od ucha do ucha. Ta powieść daje kopa energii i uśmiechu. Bez kitu!

6. Książka, przez którą wylałaś morze łez.

„Złodziejka książek" autorstwa Markusa Zusaka. Tutaj ryczałam jak małe dziecko... a do tego najdłuższy kac książkowy mojego życia.

7. Najlepsza impreza w książce, na której chciałabyś być.

Wszelkie bale... A zwłaszcza ten z Rywalek! Do tego bal bożonarodzeniowy z "Harry'ego Pottera i Czary Ognia". Cudowna sceneria i muzyka przepełniona magią.

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.

"Anatomia obcości". Dziewczyna i dwóch chłopaków. Którego wybierze? Schematycznie, ale cudownie! Fenomenalny styl pisania. Fabuła jak z filmów dla nastolatek :)

9. Powieść do której musiałaś dojrzeć jak kwiat.

"Powtórnie narodzony". Chyba byłam za młoda... Książka, która mnie zmiażdżyła emocjonalnie. Potrzebowałam czasu, żeby zrozumieć tragedię tych ludzi.

I tyle! Mam nadzieję, że się podobało. To mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość, rady, krytykę i opinie!

Do następnego! Maryśka!
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz